30 Hari 30 Resepi Khairul Aming | Guna Web App Koleksi Resepi Khairul Aming | ResepiKA.com
Koleksi Resepi Kharulaming | Satu Malaysia sudah kenal Khairul Aming, seorang content creator dan…
Read more »Hari itu bila berjalan dekat pasar payang ada nampak orang jual Cobek. Paling kecil macam tu dalam RM35.00. Niat di hati rasa nak beli tapi bila fiki…
Read more »OTR 2x EspresoShot + Add Dark Chicolate Powder + Milk Chocolate Creme Crown (RM 13.60) | Menu ni ikutkan dah lama viral, kita baru sahaja nak cuba - …
Read more »Kebelakangan ini, saya amat amat suka bila memasak. Rasa bila berada dalam mode memasak ini, macam berada dalam dunia yang tidak ada masalah melainka…
Read more » Ha dekat tiktok tiba tiba lalu orang masak cekodok pisang, kita pun apa lagi, jadi curious dengan diri sendiri boleh masak cekodok pisang ke tak (t…
Read more »Sejak viral dubai chewy cookie by bake by mel ni dah masuk my news and cu mart. Start engine lah saya cuba tengok tengok kalau ada, ada rezeki lah na…
Read more »Selalu perhatikan makanan viral ni lalu dekat For You Page (FYP) tiktok, tapi tak pernah beli pun. Kebelakangan ini pula mula lah tiba - tiba rasa c…
Read more »Ramadan tak sah lah kalau kita berpusu pusu mengejar silibus Khairul Aming ni. Tapi maaf cakap, saya memang pelajar kelas belakang, buat mana yang …
Read more »Abah Ikan Bakar Sekinchan Makan - Makan: Abah Ikan Bakar, Sekinchan | Sejak dua menjak ni, saya punya tekak beralih kepada real makanan, makanan - …
Read more »Lambat cuba air viral ni sebab hey tea cawangan dekat Malaysia belum banyak lagi. Haritu beli lah Hey Tea Cloud Coconut Blue, sangat tak sangka gabun…
Read more »Salam Jumaat! Hari Jumaat ini sebenarnya hari yang disukai oleh insan - insan yang bekerja sebab esok (Sabtu dan Ahad) akan cuti. Setelah penat lelah…
Read more »Dah lama rasanya tidak merasa makan malam di uptown. Kali terakhir rasanya sebelum covid. Itupun kerana adik beradik (abang saya belum lagi mendirika…
Read more »Lambat juga sebenarnya saya join trend air viral Buttercream Latte by Gigi Coffee ini sebenarnya. Cawangan gigi coffee tidak sebanyak starbuck lagi…
Read more »Saya boleh akui yang saya sekarang ni penggemar Mee Hiris / Mee Tarik. Saya suka mee tarik tu, rasanya sedap dan lembut. Dan sebenarnya makanan yang …
Read more »Dari Ramadan pertama haritu ada jeling kedai Shawarma ini. Sebab dulu dekat Universiti Malaya (UM) selalu juga beli shawarma. Jadi bila nampak kedai …
Read more »Tekak rasa teringin nak makan nasi kandar. Itu yang teringat kedai Nasi Kandar Malaya (Maaflah saya terlupa nak ambil lokasi tepat) yang saya jumpa …
Read more »
Koleksi Resepi Kharulaming | Satu Malaysia sudah kenal Khairul Aming, seorang content creator dan…
Read more »