Google AdSense sent Personal Identification Number (PIN)

 

Alhamdulillah, terkejut betul tiba - tiba ada email daripada Google AdSense. Saya target hujung tahun ini baru cecah USD10, rupa - rupanya bulan ini terus berjaya capai. Terkejut sis.

Awalnya dapat Google Adsense dalam bulan 6 macam tu, awal - awal tu memang ciput juga lah, Lepastu time tu pula tak berapa nak faham sangat dengan Google Adsense ni. Lepastu dah lama - lama belajar sedikit demi sedikit. Start bulan 8 berjaya nak capai amount yang boleh dibanggakan.

Sebenarnya, saya cuba nasib sahaja mengenai Google Adsense ni, main blog since tahun 2011, tetapi tak manfaatkan betul - betul. Dah meningkat dewasa ini kalau boleh nak buat kerja tu macam biar ada lah terselit manfaatnya juga. Itu yang cuba dengan Google AdSense.

Tidak sabar rasanya nak tunggu surat dari Google AdSense ni sampai ke rumah saya. Saya ada baca, ada yang tunggu lama dari sebulan untuk surat ini sampai. Selalu berapa lama eh saya patut tunggu sebelum saya tekan request sekali lag??

Saya harap cepat lah juga dia sampai, debar dah ni nak ke rumah sewa dah.

Catat Ulasan

18 Ulasan

  1. Tahniah Nadia. In Shaa Allah dah boleh Jana pendapatan dengan google Adsense.

    BalasPadam
  2. Okaylah tu dah start dari tahun 2011. Syu dah nak senja baru tahu GA tu apa. Padahal dah bukak blog since 2014. Huhu. BTW, selamat membuat duit dengan GA!!

    BalasPadam
  3. tahniah..semoga terus sukses with Adsense!

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah..akhirnya dapat awal dari jangkaan. Semoga surat cinta Adsense sampai dengan selamat. Boleh menabung lepas ni :)

    BalasPadam
  5. waa tahniah tak lama lagi boleh terima hasil GA dah

    BalasPadam
  6. Tahniah sis. Teruskan menulis. Membalas kunjungan semula. Salam perkenalan. :-)

    BalasPadam
  7. Wahhh, bestnyaaa..hehe...Tunggu dalam seminggu dua, kalau tak dapat..try request lagik..

    BalasPadam

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.