Featured in the 80 Malaysia's Best Lifestyle Blogs Award

 


Kelmarin saya buka lah email, nak tengok kalau - kalau ada email penting kan. Sekali bukak dapat email "Your blog Nadia Jamhari is featured!". 

 Terharu sebenarnya sebab tidak sangka blog saya ini boleh dikategori kan sebagai "80 Malaysia's Best Lifestyle Blogs by CozyBerries". Bila saya baca post tersebut, lagi terkejut saya apabila tengok senarai yang lain semuanya memang hebat - hebat belaka. Rasanya majoriti adalah insan yang membuat pendapatan dengan "blogging".

Pada masa yang sama, award atau penghargaan seperti ini sedikit banyak memberi semangat untuk kita terus berusaha membuat content atau menulis perkara - perkara yang memberi manfaat. Kalau perasan saya memang suka fokuskan penulisan dengan pengalaman hidup. Blog - blog yang saya singgah pun majoriti saya akan tertarik disebabkan post - post mereka adalah tentang kehidupan.


Lepasni tambahlah lagi bloglist yang saya akan datang melawat.  Ada 80 blog disebaraikan oleh cozyberries ni. Kebanyakkannya yang saya tidak pernah singgah lagi. Boleh lah kita sama sama berblogwalking.

Catat Ulasan

7 Ulasan

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.