Will You Stay

Scroll TikTok ramai pula cakap buku Will You Stay ini best. Paling ramai cakap "Mana nak cari lelaki seperti Rashid". Fuh terasa ibarat aura - aura tengok K-drama pula bila orang cari seorang lelaki ni.


Tanpa fikir panjang lepas dah sekian lama tengok orang cakap buku ini bagus dan englishnya tidak susah untuk faham serta sesuai untuk orang yang kurang baca buku english. Jadi saya beli. Tak fikir dah kalau - kalau ada sale. Waktu beli ini memang saya tak amalkan apa apa ilmu bijak berbelanja. Saya hanya menghabiskan duit tanpa berfikir (Jangan jadi macam saya). 

----

Sampai sahaja parcel yang dinanti - nantikan ini memang saya excited sangat - sangat. Tidak sabarnya rasanya nak baca dan mengenali Rashid dalam buku ini (Tapi tak terus baca pun sebab banyak tugasan khas yang perlu dilakukan). Bagus kedai ini, Tiada satu kecacatan pun saya dapat dekat buku ini. Buku ini sampai dengan sangat sempurna.



Saya harap saya ada semangat untuk membaca. Banyak beli buku tahun ini tapi rata - rata nya tak habis - habis betul - betul. Hopefully kali ini ia akan habis jadi boleh join perempuan - perempuan dalam mencari Rashid. 

Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. cerita malaysian ye... ingat cerita dari oversea... maybe bole cuba juga cari n baca :) pape pun selamat membaca ye

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul. Kisah student medic yang belajar dekat Liverpool

      Padam
  2. menarik!! sy pun blom lg membaca bacaan santai utk thn 2022 ni.. huhu..slmt membaca ye

    BalasPadam
  3. Oo tak terfikir plak ada jual di shopee, nanti nak beli gak laa, tu laa ramai nau bercakap pasal buku ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itulah, saya pun terpengaruh juga nak membaca sebab tengok ramai orang bercakap pasal buku iini. Rasa taknak ketinggalan haha

      Padam
  4. Kak Sue dah lama tak beli buku, kalau beli pun buku cerita seram walaupun hakikatnya seorang yang penakut..

    BalasPadam
  5. KA masih berkira-kira nak repeat baca Kunang Pesisir Moten. Tapi sebab dah nak masuk Ramadhan macam tak sempat. Mungkin nak baca sekali dua lagi lepas tu nak dibagi ke orang lain pula. Sekarang ni duk baca novel remaja lama - Rumah Tua Di Tepi Kubur (untuk keberapa puluh kali tak tau :P). Novel nipis, isi biasa-biasa tapi sangat nostalgik bagi KA.

    BalasPadam
  6. Tak tahu pulak buku ni viral. Selamat membaca Nadia :)
    Bagus seller balut elok dengan bubble wrap tebal.

    BalasPadam

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.