TIDUR DENGAN NYENYAK BERSAMA ORIGIN SUPERIOR COOLMAX® LATEX PILLOW | REVIEW

 

 
Waktu sampai sahaja bantal ni ke rumah Nadia rasa excited sangat-sangat sebab kebelakangan ni memang Nadia tidur sakit tengkuk. Bila dapat bantal ini ya Allah rasa bersyukur sangat-sangat dan memang tak sabar sangat nak cuba bantal ni. Nak tahu sebab apa ?

 
Sebabnya ialah Bantal Origin Superior Coolmax® Latex ni merpakan 8 bantal terbaik di Singapura! Bayangkan perasaan gembira dan teruja apabila bantal 8 terbaik di Singapura ni sampai ke rumah Nadia yang terletak di negara Malaysia ni. (Untuk maklumat lanjut, boleh baca di article Best 8 Pillows in Singapore). 
 
 
ORIGIN SUPERIOR COOLMAX® LATEX PILLOW | REVIEW
 
 
Betul, Nadia tidak tipu. Bantal ni dia padat tau tapi tak keras. Yang paling best sangat mengenai bantal ini adalah material utama bantal ini iaitu Latex. Latex ini sebenarnya dia macam bila kita letak kepala kita atas bantal tu dia akan ikut bentuk kepala kita dan masih lagi memberi kita semua perfect posture untuk tidur. Jadi bila bangun tu, sakit leher tiada lagi! Lagi-lagi Nadia ni kerja as programmer, menghadap laptop tu tak pernah berhenti. Korang boleh bayangkan sakit tengkuk tu asyik duduk hadap laptop kan. Bantal seperti ini amat lah bagus. Bila kita nak tidur tak perlu nak pusing sana sini, letak je kepala atas Bantal Origin Superior Coolmax® Latex terus zap zap perfect untuk beradu.
 
Harga Bantal Origin Superior Coolmax® Latex ini ialah RM 400.00. Harganya agak mahal akan tetapi invest beli bantal ni suatu perkara yang tak merugikan sebab material latex ni memang selesa, empuk, dan boleh bantu untuk memastikan kita dapat tidur yang sempurna. Bak kata founders, "mattresses were a long term investment".
 
The Founders, Shaun and Gee. [credit: Express photography]

 
Bagi mereka yang nak tahu lebih lanjut mengenai Bantal Origin Superior Coolmax® Latex. Boleh ke laman sesawang di bawah!

Origin Mattress:

Website | Facebook | Instagram

 

Best in Singapore:

Website | Facebook | Instagram


 

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. amboii sedapnya tidurrr
    bantal yg jenis macamni selalu best2 sebab kepala tenggelam tapi harganya huhu

    BalasPadam
  2. wahhhh menarik menarik, nak try laaaa nanti. hehe

    BalasPadam
  3. recently,mmg tdo tak nyenyak.Boleh la try bantal origin ni

    BalasPadam
  4. Menarik sangat rasanya kalo dapat miliki 1 bantal ni..tp sekali tahu harganya, terus x lena nak tido. Kena kerja keras lebih ni 😅.
    Ada rezeki nanti nak juga la beli..

    BalasPadam

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.