Food Review : Lotus Biscoff Spread Crunchy!


Pertama sekali, Nadia bukan sejenis yang suka sangat makan roti spread ni sebab Nadia tak suka. Mungkin sebab Nadia hanya jumpa peanut, tak peanut strawberry so takde yang menawan hati. Tapi bila rasa Lotus Biscoff Crunchy ni! pergh Terus jatuh cinta! Sebab rasa dia sedap sangat sangat, tak terlalu manis ke, atau mcm kuat sangat ke rasa cinnamon dia tu. tapi dia macam rasa yang sangat sempurna!

Sebelum tu Nadia listkan ingredient dia

Original caramelised biscuts 65% (wheat flour, sugar, vegetable oils (palm oil from sustainable and certified plantations, rapeseed oil), candy sugar syrup, raising agent (sodium hydrogen carbonate), soya flour, salt, cinnamon), rapeseed oil, sugar, emulsifier (soya lecithin), acid (citric acid).


Okay mari Nadia cerita apa yang bestnya rasa dia ialah sebab utama adalah dia sangatlah crunchy. So macam makan tu tak rasa muak sebab crunchy dan sesuai juga makan dengan pancake. Cinnamon dia macam biasa tak terlalu strong bagi Nadia, mungkin sebab crunchy tu. Jadi kalau korang nak beli, beli lah yang crunchy sebab makan roti macam ada feel feel kerangupan gitu.

So kat sini Nadia share okay link Nadia beli Lotus Biscoff ni!. So syedap!




Korang pernah rasa tak ? Share kit


Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. Balasan
    1. baik! eh tapi takleh gi kedai, kalau suruh zaimi, mesti dia main beli cap apa2 je haha

      Padam
  2. Nak rasa tapi mahalnyaa 😫

    BalasPadam
  3. ya Allah harga dia pun, nangis poket kite hahahah. ni harga camtu, memang kena sedap lah, kalau tak, nak kena tampor LOL xD

    BalasPadam
  4. Pernah makanan. Adik pergi UK borong di Saba murah. Hehe puas makanan dengan roti. Nyum. Singgah sini baca tulisan awak.

    BalasPadam
  5. wow tekejut jugak tgk harga hahaha. Saya pon minat jugak peanut butter crunchy, tapi ada yg tak minat. Diorang suka yg silky smooth gitu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe Harganya memang Allahu , nadia pun beli sekali je hehe

      Padam

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.