Happy Belated Birthday To Me

 

15.01.2023: Happy Belated Birthday to me! Pejam celik pejam celik rasa cepat sangat semua perkara berlalu. Rasa baru semalam belajar “ABC” tapi hari ini dah kena belajar kira - kira pengurusan kewangan. Dari rasa hidup ini amat mudah, sekarang rasa hidup ini amat sukar. Rintangan yang datang semakin besar. Dari tidak perlu fikir apa - apa, kini setiap perkara perlu difikirkan terlebih dahulu.

Begitulah kenidupan kan? Ada susah senang, ada suka duka.

Untuk Nadia,

Semoga semakin sukses dalam kehidupan ini. Kejarlah cita - cita dengan bersungguh - sungguh. Semoga menjadi wanita solehah (anak solehah juga) dan sentiasa berusaha berubah menjadi seorang yang lebih baik dari sebelumnya. Menjadi seorang yang tahu bagaimana untuk mengimbangi diri untuk akhirat dan dunia. Menjadi seorang yang lebih penyabar. Menjadi seorang yang lebih berdikari. Menjadi seorang yang tidak kuat nangis. Menjadi seorang yang mampu bertindak secara rasional. Menjadi seorang yang mampu mengawal emosi. Amin amin.


Catat Ulasan

13 Ulasan

  1. happy belated birthday nadia. semoga dikurniakan kesihatan yg baik, rezeki yg melimpah ruah, dipertemukan jodoh dan berbahagia selalu. aminnn

    BalasPadam
  2. Happy belated birthday Nadia 💐
    Semoga sentiasa dalam rahmat Allah.

    BalasPadam
  3. happy birthday Nadia..moga semuanya yang baik2 untuk Nadia

    BalasPadam
  4. Happy belated birthday! Stay true to yourself!

    BalasPadam
  5. Selamat harijadi terlewat, Nadia!

    BalasPadam
  6. Happy birthday semoga dipanjangkan umur dimewahkan rezeki sentiasa

    BalasPadam
  7. Salam perkenalan, masih dalam bulan January.. Happy Belated Birthday diucapkan.. Semoga segala impian menjadi kenyataan, aminn...

    BalasPadam
  8. Terima kasih semua yang wish dan doa untuk birthday saya! <3

    BalasPadam
  9. Happy belated birthday nadia! Semoga dilimpahkan rezeki yang melimpah ruah dan berbahagia selalu! ^^

    BalasPadam
  10. happy belated birthday nadia semoga segala impian memjadi kenyataan

    BalasPadam
  11. happy belated birthday nadia!! semoga dlm lindungan Allah dan berjaya dunia akhirat

    BalasPadam

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.