Biskut Cream Cracker Cicah Teh

 


Makanan biskut cream cracker cicah teh ni adalah makanan yang tak lapuk dek hujan, tak lekang dek panas. Suatu makanan yang akan sentiasa kekal dan akan menjadi yes untuk setiap orang yang pernah makan makanan ini.

Asalnya, ingat nak dinner buah pisang sahaja, tetapi tiba - tiba macam nak something yang senang dimakan dan enak.


Ternampak ada biskut cream cracker ni memang terus terlintas nak cicah dengan teh.

Saya pernah terbaca kalau buat teh, satu ucang bersama dengan 4 sudu gula. Saya suka teh gelap sedikit jadi letak dua ucang, tp gula letak dalam 5 sudu sahaja. Memang agak pahit lah, tetapi tak kisah, tekak saya dengan kepahitan memang dah sebati dalam jiwa.



Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. dulu masa dekat hostel memang selalu sangat makan biskut kering cicah teh o. Kalau balik kampung cicah dengan kopi o. Taste kita sama lah suka teh o pahit pahit

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan, kalau mcm takde idea nak makan apa, makan makanan gini pun dah rasa nikmat

      Padam
  2. Biskut roma ni sedap kan.. Dulu kalau beli mesti ammi capai hupseng. Tp masa PKP haritu ada org hantar2 bakul makanan.. Ada biskut ni... Sedapnya. Takyah cicah air pun dah sedap

    BalasPadam
  3. Biskut ni memang nikmat cicah dengan teh O panas :)

    BalasPadam

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.