Alhamdulillah, Selamat Pindah ke Rumah Sewa


Alhamdulillah, syukur kehadrat Illahi selamat sampai ke rumah sewa. Banyak barang yang nadia bawak, nasib baik ada housemate yang baik tolong angkatkan barang. 

Excited sebenarnya dapat jumpa kawan - kawan yang dah lama tak jumpa dalam dua tahun macam tu. Excited sangat - sangat last sem ni dapat bersama dengan diorang semula. Harap banyak memori indah daripada memori pahit.

Yang paling penting harap - harap semua berjaya graduate on time. Tak mahu nak extend, mahal nak bayar untuk satu sem ini. Biarlah ini last semester kami. Amin

Yang tak okay dekat sini ialah Internet masih lagi proses untuk pemasangan. Banyak pula maintainance dia. Tak tahu lah betul ke tak, harapnya betul sahaja. Kadang - kadang akan terus maintaiance sampai ke sudah tak nak nya pasang internet.  Jadinya sekarang memang bergantung harap kepada hospot. 

Baca Juga : Cara Menggunakan Mobile Data Sebagai Hotspot

Nasib baik tahu macam mana nak guna PDanet+, Jadi tiada masalah menggunakan unlimited data untuk proses internet. Kalau tidak setiap minggu lah asyik nak kena keluarkan bajet untuk membeli hospot data. Bagi yang mereka mempunyai masalah yang sama boleh guna kaedah ini okay.

Harini kami memang plan nak susun atur ruang tamu supaya boleh untuk belajar nanti! Baru lah best nak belajar bila ada tempat dah setup dengan betul!

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. mula la plan untuk mendeco.. Selamat mendeco! Hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. deco biasa biasa je sebab semua student je kan duduk

      Padam
  2. Alhamdulillah dah masuk rumah dan jumpa kawan-kawan. Semoga semuanya berjaya grad on time. Aaminn...

    BalasPadam
  3. berapa orang satu rumah tu, seronok duduk dgn kawan2 sendiri kan

    BalasPadam

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.