FINAL EXAM SECARA ONLINE





Assalamualaikum & hi semua :).
Lama dah Nadia tak menulis dekat blog ini, kebelakangan ni busy dengan assignment yang nak disubmit (fuh coding dari 7 pagi hingga 12 tengah malam , rasa macam pusing pusing dah kepala ni). Sekarang pun sebenarnya masih lagi belum habis semua assignment. ops sebelum tu, Nadia nak ucapkan terima kasih buat insan yang telah kunjungi Nadia, Nadia akan datang okay ke blog blog anda dalam minggu hadapan. Nadia kena habiskan dulu perjuangan sekarang. 
 
 Minggu ni ada 1 presentation dan 2 final exam. dan sesungguhnya penulisan kali ini adalah selepas final exam 1. Mostly subjek Nadia tahun ni buat 100% assessment. Ada beberapa je yang macam buat final exam, antaranya ialah exam harini dan exam minggu depan.
Agak kabut jugak exam pertama kali secara online ni, dengan masa 2 jam, dalam 2 jam tu juga habis lah kadang kadang hang, (ter hang geng waktu jawab) tak masuk lagi internet tetiba slow pulak time time nak jawab . AAAHHHH Tercyduk lah kita semua bila berlaku macam ni.  Tapi kita redah je dan cuba buat sehabis baik walaupun sebenarnya Nadia agak ...... macam sedih lah sebab rasa macam tak puas menjawab. Oh ye btw, harini exam web programming. Fuh bayangkan in 20 minit kena design website tu, Allah kabut minda Nadia sebab design web dalam masa 20 minit. Nadia buat apa selagi mampu je, takde warna sekata pun ada. Kejap warna biru, kejap warna oren tetiba sebab bedal je colour apa yang Nadia teringat langsun tak terfikir sekata ke tak. Memang jenuh lah type nya. Fuh..

Okay Nadia rasa post kali ini biarlah pendeknya begini. Sebab kegelabahan menjawab exam ini macam dah cukup tergambar dah hehe. Doakan Nadia okay untuk minggu terakhir ni. 


MACAM MANA FINAL EXAM KORANG ? OKAY KE TAK OKAY ? MEH LAH SHARE DENGAN NADIA.


Catat Ulasan

4 Ulasan

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.