Langkau ke kandungan utama
Tunjukkan catatan dari Oktober, 2020

TIDUR DENGAN NYENYAK BERSAMA ORIGIN SUPERIOR COOLMAX® LATEX PILLOW | REVIEW

Waktu sampai sahaja bantal ni ke rumah Nadia rasa excited sangat-sangat sebab kebelakangan ni memang Nadia tidur sakit tengkuk. Bila dapat bantal ini ya Allah rasa bersyukur sangat-sangat dan memang tak sabar sangat nak cuba bantal ni. Nak tahu sebab apa ?     Sebabnya ialah Bantal …

MAKAN-MAKAN : SEDAPNYA MAKANAN KOREA!

Haluuu people! Siapa sini suka makan ramen ? suka makan ayam pedas pedas ? Suka Makan Kimchi ? Kita geng!! Lately ni, Nadia layan kdrama Strong Woman Do Bong Soon. Setiap episod tu ada je lah nak tunjuk makanan. Sampai rasa macam  "EH AKU KENA MAKAN JUGA NI SAMBIL TENGOK K DRAMA&…

Food: Mouthgasm Crunchy Nyummy

Waktu makanan sebegini viral, Nadia selalu macam "Hello, apa yang sedap sangat makan makanan macam ni ? Coklat je kot" [Judge teruk]. Tapi Nadia fikir macam ini ada sebab, sebabnya ialah Nadia bukan peminat orang yang makan coklat. Nadia sejenis orang yang kurang makan b…