Monday, February 4, 2019

Review: Drama Nur Kasih


Drama     : Nur Kasih
Genre      : Drama, Romantik
Pencipta  : Mira Mustaffa
Pengarah : Kabir Bhatia
                : Faisal Ishak
Episod     : 26 ( 1 episod 40 minit (Tanpa Iklan))
Tarikh Penyiaran : 29 Mei 2009 - 27 November 2009

Hari ni nak throwback balik drama yang dulu memang mendapat sambutan 5 Juta orang penonton. Drama Nur Kasih ni ditayangkan pada tahun 2009, time tu umur Nadia baru 10 tahun so dia macam ketika itu kira macam Nadia tak menjiwai sangat lah watak watak setiap pelakon , jalan cerita pun Nadia tak berapa faham almaklumlah time tu tak berapa lagi nak faham cerita yang penuh dengan isi isi kehidupan. Jadi terdetik pulak waktu cuti sem ni nak tengok balik drama Nur Kasih ni, tak sangka air mata memang mengalir :').