Trip 2 Days 1 Night | Ampang Bowl

 

Haritu fikir juga nak buat aktiviti apa. Sebab kalau setakat window shopping tak best lah kan. So kami decide main bowling dekat Berjaya Times Square. Tapi sebelum kami ke Berjaya Times Square. Kami ke Sunway Putra Mall dengan keyakinan ada bowling dekat situ. Rupanya tiada. HAHAHAHAHA.

Sunway yang ada bowling tu ialah Sunway Pyramin. #Confident itu yang penting. Nasib baik Sunway Putra Mall dan Berjaya Times Square tu dekat - dekat sahaja. Lebih kurang 9 minit by car jadi tiada apa - apa problem. hehehe.

Berjaya Times Square ini kalau mood shopping on mesti akan bawa banyak gila barang balik. haha.

Kami main bowling ini waktu weekdays. Jadi tak ramai pun orang, dan disebabkan itu, kami memang bising. Setiap kali dapat strike kami semua menjerit kegembiraan hahaha. Abang - abang yang jaga kami tengok kami main bowling pun macam terhibur tengok kami main. Paling kelakar happy sangat main bowling ini. 

 

Dah lama tak main  bowling ini tangan saya masih hebat. Dapatlah paling tertinggi tu, yang 83 tu haha. Paling best kalau berjaya dapatkan 100++.


Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. Main bowling kalau tahu main okaylah. Macam saya lansung tak pernah main. Pernah tengok orang main je. Itupun sekali. Kemunduran sikit. huhu...Tak faham nak tengok board tu. Apapun tahniah masih hebat.

    BalasPadam
  2. main bowling pakai skirt panjang. hebat betul! haha

    BalasPadam

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.