REVIEW : ALOE VERA GEL GUARDIAN.

 

Aloevera gel guardian 250ml



Hi! Dah lama Nadia tak update blog, dan harini Nadia nak buat review tentang aloevera gel by guardian. 

Pertama sekali, Nadia memang bukan penggemar aloevera pun tapi sebab kebelakangan ni Nadia alami ruam sebab kan peluh dan baju jenis cotton time bersukan(menari sebenarnya, tapi sebab keluar peluh kita anggap macam sukan ah) bagai ni. Jadi habis kulit badan Nadia naik merah merah. 

Disebabkan hal ini, Nadia pun carilah apa tindakan atau produk yang Nadia perlu pakai dan YA JAWAPANNYA ALOEVERA!!!!.  So Nadia mula mula nak beli jenama nature republic memandangkan sangat popular kan dan Nadia pernah pakai dulu juga sebab kakak bagi. Tapi tulah sebabkan Nadia student, Nadia memikirkan isu duit. Jadi jenama guardian ni amat bagus untuk student macam kita ye, :). 

Bestnya aloevera ni ialah dia tak melekit. Kan ada aloevera selalu ada rasa melekit tapi yang guardian ni memang tak melekit, bila pakai rasa macam sejukk jee. 



Contoh bila sapu dekat tangan. 
Nadia ada masalah kulit tempoh hari tak sampai seminggu nadia makin baik. Dah tak gatal gatal dah. Aloevera ni nadia letak juga dekat rambut bila nak pakai tudung biar dia cekam. Alhamdulillah memang tak terkeluar lah rambut senang hati time tu. 

Korang yang memang nak cari aloevera nadia mmg suggestkan jenama guardian ni ok. Mesti tak menyesal! 

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. yeah dear.. kawan2 aff guna this product.. dorg cakap best sangat pakai.
    thanks for sharing ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. apa lagi aff pun kena try jugak tauuu !

      Padam

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.